Upravljanje kontinuitetom poslovanja 2020

08.06.2020.

Najveća potreba svake organizacije u ovim neizvjesnim vremenima

Kontinuitet poslovanja bitan je svakoj organizaciji koja želi opstati tijekom kriznih situacija ili incidenata koji mogu usporiti ili zaustaviti poslovanje. Mnogi su to osjetili na svojoj koži tijekom ove krize s koronavirusom. S obzirom na najave o mogućem povratku krizne situacije na jesen, zašto se ne bi unaprijed pripremili? Zaštite se kako bi bili spremni.

Ova krizna situacija pokazala je da su najviše poteškoća imale i imaju organizacije koje su fokusirane samo na dnevne operativne potrebe i nisu ulagale u dugoročnu otpornost poslovanja. Ovoga puta smo imali i ponešto sreće s obzirom da je država uvela neke mjere koje su donekle pomogle poduzetnicima, ali slijedeći puta to najvjerojatnije neće biti moguće zbog nedostatka novčanih sredstava.

Uspostava sustava kontinuiteta poslovanja (BCMS – Business Continuity Management System) pomaže upravljati poslovnim rizicima i omogućuje nastavak poslovanja u slučaju incidenata i kriza. Zapitajte se, koliko efikasno možete nastaviti poslovanje nakon pandemije, požara, poplave, potresa, gubitka najvažnijih klijenata ili dobavljača?

Organizacije koje nisu izradile plan kontinuiteta poslovanja, izlažu se velikom riziku. Čak 90% organizacija kojima se desio neki od  značajnih incidenata prestaju poslovati tijekom naredne 2 godine, jer nisu bile pripremljene za djelovanje u slučaju katastrofe.

Uspostava sustava kontinuiteta poslovanja omogućuje kontinuirano poslovanje i u isto vrijeme pruža osjećaj sigurnosti Vašim klijentima i kupcima od kojih ovisi vaš posao. Prekidi poslovanja uslijed kvara sustava, prirodnih nepogoda, itd. mogu imati značajan utjecaj na poslovanje organizacije kao i neželjene financijske ili reputacijske posljedice po organizaciju. Kritični poslovni sustavi čine više od 50% sustava i aplikacija unutar organizacija, zbog čega je vrlo važno imati realnu i snažnu strategiju kontinuiteta poslovanja.

Kontinuitet poslovanja nije limitiran samo na prevenciju događaja, već je i sposobnost za reakciju u kritičnom trenutku (Reakcija → Oporavak → Nastavak poslovanja → Povratak na normalno poslovanje).

Što obuhvaća edukacija

  • Dubinski uvid u sustav upravljanja kontinuitetom poslovanja sukladno ISO 22301 (koji pruža najbolje prakse) te praktičnu implementaciju istog. Postupno vas vodimo korak po korak kroz proces uspostave kontinuiteta poslovanja.
  • Svi alati i dokumenti korišteni na edukaciji dostupni su vam za korištenje u vašoj organizaciji.
  • Predavanja su snimljena i mogu se pregledavati u bilo koje vrijeme. Dodatno ćemo održavati predavanja uživo dva puta tjedno po sat vremena gdje odgovaramo na vaša pitanja i dodatno proširujemo gradivo. 
  • Na kraju edukacije polaznici mogu pristupiti provjeri znanja nakon koje dobiju certifikat o uspješno završenoj edukaciji.

Naše veliko iskustvo implementiranja sustava kontinuiteta poslovanja (BCM) u raznim tipovima i veličinama organizacija pružiti će Vam uvid u različite scenarije i primjere koje možete primijeniti u svojoj organizaciji.

Kome je namijenjena edukacija "Upravljanje kontinuitetom poslovanja 2020" ?

  • organizacijama koje su ozbiljne u nastojanjima da u slučaju kriznih situacija budu spremne i izvuku se bez najtežih posljedica.
  • trenutnim i budućim osobama zaduženim za kontinuitet poslovanja u organizacijama
  • internim revizorima u organizacijama

Zašto odabrati ovu edukaciju?

  • edukacija se temelji na 20+ godina iskustva uspostave i edukacije kontinuiteta poslovanja
  • edukacija obuhvaća tehničke, pravne i administrativne elemente – kroz edukaciju prolazimo kroz sve aspekte upravljanja kontinuitetom poslovanja
  • rad na praktičnim primjerima – predavanje i radionice zasnivaju se na primjerima iz prakse
  • polaznici dobiju alate i dokumente potrebne za uspostavu kontinuiteta poslovanja u svojoj organizaciji
  • dostupnost edukacijskih materijala 45 dana od početka edukacija, tako da možete organizirati vrijeme u kojem ćete pogledati predavanja.
  • edukacija online uživo + snimke – dio edukacije je online uživo, ali ne brinite, nakon svake će snimka iste biti postavljena na edukacijski portal i možete ju pregledati kada želite.
  • certifikat o sudjelovanju na edukaciji – po završetku edukacije svaki polaznik dobiva certifikat o sudjelovanju na edukaciji.
  • certifikat o uspješno savladanoj edukaciji– po završetku uspješne provjere znanja svaki polaznik dobiva certifikat o uspješno savladanoj edukaciji.

Prilagođen IN-House edukacija

Organizacije koje žele IN-HOUSE edukaciju, mogu istu dogovoriti s nama.  Za IN-HOUSE edukaciju kontaktirajte nas na info@xiphos.hr.

 

Predavači

Darie Marić, direktor

Darie Marić, direktor

CISM, CISA, CRISC, ISO/IEC 27001 Lead Auditor

Darie Marić je stručnjak za informacijsku sigurnost i zaštitu podataka, upravljanje kontinuitetom poslovanja te upravljanje rizicima s preko 20 godina iskustva. Poslovna iskustva je stjecao u raznim organizacijama u kojima je djelovao kao voditelj informacijske sigurnosti i kontinuiteta poslovanja, konzultant ili kao vanjski suradnik. Posjeduje opsežno znanje i dugogodišnje iskustvo održavanja edukacija u područjima informacijske sigurnosti i zaštite podataka, te međunarodno priznate certifikate CISM (Certified Information Security Manager), CISA (Ceritified Information System Auditor), CRISC (Certified in Risk and Information Control) i ISO/IEC 27001 Lead Auditor.
Dragan Podvorec, viši konzultant

Dragan Podvorec, viši konzultant

ISO/IEC 27001 Lead Auditorr

Dragan Podvorec je viši konzultant, specijalizirani stručnjak u Xiphosu i posjeduje višegodišnje međunarodno iskustvo u područjima informacijske sigurnosti, zaštite podataka, uspostave, održavanja i revizije ISO/IEC normi i GDPR-a, kontinuitetu poslovanja i vrši funkcije eksternaliziranog službenika za zaštitu podataka (DPO). Praktična iskustva je stjecao kroz mnogobrojne projekte prilagodbe organizacija različitih veličina i djelatnosti. Posjeduje međunarodno priznati certifikat ISO/IEC 27001 Lead Auditor.

Termin edukacije

Edukacija započinje 08.06.2020. Prijave se zaprimaju do 07.06.2020.

Prijavnica

Sadržaj edukacije

  • Upravljanje kontinuitetom poslovanja i ISO 22301 norma – Upoznavanje s kontinuitetom poslovanja i normom. Razumijevanje osnovnih odredbi kontinuiteta poslovanja, načelima i praksom. 
  • Izrada konteksta organizacije i opsega sustava – Razumijevanje poslovanja organizacije i zahtjeva uključenih strana, te određivanje opsega sustava kao ključan element uspostave funkcionalnog sustava upravljanja.
  • Podrška Uprave – Što znači podrška Uprave? Kako Uprava pokazuje podršku? Način dobivanja podrške.
  • Izrada politike upravljanja kontinuitetom poslovanja – Uspostava krovne dokumentacije sustava upravljanja kontinuitetom poslovanja koja služi za usmjeravanje aktivnosti prema kontinuitetu poslovanja.
  • Uloge i odgovornosti – Određivanje uloga i odgovornosti svih uključenih strana, jasna raspodjela odgovornosti i kanala komunikacije.
  • Upravljanje promjenama – Implementacija kontinuiteta poslovanja u sustav upravljanja promjenama, kako nas promjene koje uvodimo ne bi dovele na krivi kolosijek.
  • Upravljanje resursima – Planiranje i upravljanje resursima potrebnim za održavanje kontinuiteta poslovanja.
  • Informacijska sigurnost i kontinuitet poslovanja – Uključivanje informacijske sigurnosti i zaštite podataka predstavlja bitan element tijekom provedbe kontinuiteta poslovanja.
  • Izrada analize utjecaja na poslovanje –  Prekid poslovnih procesa i usluga nepovoljno utječe na cjelokupno poslovanje organizacije i njenih dijelova, stoga je potrebno napraviti kvalitetnu analizu utjecaja na poslovanje.
  • Izrada strategija kontinuiteta poslovanja  Strateški pristup kontinuitetu poslovanja u svrhu sprječavanja ili adekvatne reakcije na prekid poslovanja.
  • Izrada planova oporavka Planiranje oporavka poslovanja kroz izradu detaljnih planove koji pomažu u smanjenju potencijalnih grešaka i omogućuju brži oporavak.
  • Testiranje planova – Izrada i izvedba testiranja ispravnosti planova kontinuiteta poslovanja. Sustav koji nije testiran potencijalna je katastrofa..

Kotizacija

 Kroz ovu edukaciju dobivate:

  • Online video edukaciju “Kontinuitet poslovanja 2020” (10+ sati) – 4.500,00 kn
  • Dodatne edukacije uživo – 2 puta tjedno 4 tjedna – 2.000,00 kn
  • Materijale i alate potrebne za uspostavu kontinuiteta poslovanja 2.500,00 kn
  • E-mail savjetovanje tijekom trajanja edukacije – 500,00 kn

Cilj nam je pomoći svim organizacijama, stoga vam nudimo ovaj izniman edukacijski set uz veliki popust od čak 7.000,00 kn, kako bi vam olakšali teret krize uzrokovane COVID-19 virusom.

GARANCIJA: 7 dana od početka edukacije, ukoliko niste zadovoljni, vraćamo vam novac.

9.500,00 kn 2500,00 kn
* cijena ne uključuje PDV

 

Za sva pitanja stojimo na raspolaganju: