Upravljanje rizicima izuzetno bitno je za uspješno poslovanje, a ISO 31000 najbolja je osnova za uspostavljanje sustava upravljanja rizicima u organizaciji, nakon čega slijedi metodologija upravljanja rizicima koju je odabrala organizacija.

Trebate li pomoć u uspostavi sustava upravljanja rizicima?
- Mi ćemo vam pomoći uspostaviti sustav upravljanja rizicima sukladno sa zahtjevima zakonodavca, regulatora i međunarodnih normi.
- Zajedno s vama isplanirat ćemo kvalitetan plan uspostave.
- Razmotriti ćemo postojeća tehnička rješenja u vašoj organizaciji, predložiti tehničke i organizacijske mjere, gdje je to moguće sugerirati implementaciju kvalitetnijih i jeftinijih tehničkih rješenja.
- Uz naše prijedloge i savjete mjere informacijske sigurnosti neće predstavljati prepreku vašoj produktivnosti.
POMAŽEMO VAM USPOSTAVITI SUSTAV UPRAVLJANJA RIZICIMA
- Interni akti – izrada potrebnih politika, pravilnika i procedura
- Alat – priprema alata za upravljanje rizicima.
- Identifikacija rizika – uspostava procesa identifikacije rizika što uključuje dokumentiranje prijetnji postizanju ciljeva.
- Analiza rizika – uspostava procesa analize rizika što uključuje procjenu vjerojatnosti rizika kao i potencijalnih utjecaja.
- Evaluacija rizika – uspostava procesa evaluacije rizika što uključuje razumijevanje kombiniranog utjecaja rizika, njihove međuovisnosti i specifičnog utjecaja na ključne elemente poslovanja.
- Tretman rizika – uspostava procesa tretmana rizika / iskorištavanja prilika što uključuje razvijanje strategija za kontrolu i iskorištavanje različitih prilika.
- Nadzor i revizija rizika – uspostava procesa nadzora i revizije rizika što uključuje kontinuirano mjerenje, praćenje rizika i učinkovitost strategija upravljanja rizicima.

Naši stručnjaci imaju dugogodišnje međunarodno iskustvo u upravljanju rizicima poslovanja i vode vas korak po korak u uspostavi sustava upravljanja i vršenja procesa upravljanja rizicima.